WYZWANIE
Klientka zgłosiła się do nas zaledwie dwa tygodnie przed wydarzeniem. Poszukiwała wykonawcy, który nie tylko zaprojektuje, ale i kompleksowo zrealizuje stoisko promocyjne. Czasu było bardzo mało, a oczekiwania wysokie – zależało jej na estetycznym, świetlnym stoisku. Większość firm odmówiła – my podjęliśmy wyzwanie
REALIZACJA
Tego samego dnia odbyła się wideorozmowa z projektowaniem stoiska w 3D. Po akceptacji jednej z trzech koncepcji, natychmiast przeszliśmy do produkcji. Zastosowaliśmy kasetony eLight Custom i mobilne lady z wymienną grafiką. Dodatkowo przygotowaliśmy wszystkie materiały promocyjne. Choć finalne pliki graficzne otrzymaliśmy zaledwie pięć dni przed wydarzeniem, dzięki dobrej organizacji i pełnemu zaangażowaniu zespołu wszystko zostało dostarczone na czas. Stoisko uzupełniły efektowne detale – kwiaty „wylewające się” z kremu wykonane z PCV i sztucznych roślin.
EFEKT
W ciągu zaledwie dwunastu dni od pierwszego kontaktu powstało gotowe stoisko – w pełni funkcjonalne, estetyczne i spójne z wizerunkiem nowej marki. Projekt przyciągał uwagę odwiedzających i wyróżniał się wśród innych ekspozycji, co przełożyło się na wysokie zainteresowanie ze strony partnerów handlowych. Marka Glow Station z powodzeniem zadebiutowała w sieci HEBE, a nasza współpraca z klientką trwa dalej.